7 Ocak 2014 Salı

Ben Kimim?

Çok önce; 85 İzmir doğumluyum. Mutlu, sorunsuz, sıradan bir çocukluk geçirdim, okul hayatını pek sevmeyişim aklımda kalanlardan :)

Az Önce; Sosyal işlerin hayalini kurarken kendimi bankacılık okurken buldum. Apar topar bitirip kurtuldum okul hayatından. O dönemde de bir restoran işlettiğimiz için iş sıkıntım olmadı, ben de işin bir ucundan tutarak ne kadar yorulsam da vazgeçemeyeceğim restorancılık işine ilk adımımı attım aynı zamanda pastacılık eğitimi aldım.

Şimdi; Kendi restoranımızda aşçılık/işletmecilik/muhasebecilik/bulaşıkçılık/temizlikçilik ve bilumum her işe koşmaya çalışıyorum.

Sonra; Deniz kenarında sessiz sedasız bir evde, bahçemde köpeğim elimde örgüm huzurlu bir emeklilik... gibi hayallerim hiçbir zaman olmadı, hayatım boyunca dinamik ve enerji dolu kalmak istiyorum.        



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ne düşünüyorsun? Hemen yorum yap!