21 Ocak 2014 Salı

SAĞLIK - TEMİZ İÇERİK

Çok zamandır ürün içeriklerini inceledigimi daha önce yazmıştım.  Laf aramızda bu insanda takıntı haline gelebiliyor. Mağazaya girip kimse peşinden gelip bir şey satmaya çalışmasın, bir köşeye çekilip içeriklere bakayım istiyorsunuz. Neyse, sampuanımın bittiği geçen günlerde yine arayıştaydım. Şampuan reyonlarını bilirsiniz, büyük yer kaplar, bol çeşit olur. O bol çeşidin içinde paraben ve sulfatsız sadece 2 şampuan buldum. Birinin fiyatı yüksekti, ddiğeri ise tam da aradığım içerikte ve fiyatı uygundu içime sine sine aldım. Kullandım çok memnun kaldım,  tavsiye ederim. Zincir marketlerde bulunmuyor,  parfumeriler de bulabilirsiniz.  Down Under Naturals Nude 15,00TL.

Neden sulfat ve parabensiz şampuan kullanmalıyız diyorsanız;
Ürün içerikleri yazım için bkz: ürün içerikleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ne düşünüyorsun? Hemen yorum yap!